JOI™ 10 FLIP review



JOI™ 10 FLIP + Flexi keyboard

Spesifikasi

Skrin: 10.1″
SIM card slot: Tiada
Kamera belakang: 2 MP
Kamera depan: 2 MP
Internal Memory (ROM): 32 GB + SD card slot (sehingga 32 GB)
*Terdapat versi 64GB ROM dan support SD card slot 64GB
RAM: 2 GB
Processor: Intel Atom Z3735F Quad-core
Battery: 60000 mAh


Memperkenalkan JOI™ 10 FLIP - tablet dengan prestasi yang anda dambakan dari sebuah laptop.Direka untuk mudah alih, JOI 10 FLIP adalah alat 2-in-1; tablet dan komputer riba yang dikuasakan oleh Intel Atom ™ quad-core processor yang berfungsi atas platform Windows 10. Ia boleh berubah dengan mudah antara tablet 10.1 inci dengan sebuah laptop yang berfungsi sepenuhnya. 
 JOI ™ 10 FLIP + Flexi keyboardDemi mencapai prestasi dan kecekapan optimum, JOI 10 FLIP mempunyai paparan IPS 10.1 inci; 2.0MP untuk kedua-dua kamera depan dan belakang; 2GB RAM,  32GB ROM (mampu support memory card sehingga 32). Ia mempunyai ciri "Plug-and-Play" Micro HDMI untuk paparan skrin luar.
Laptop mode

Produktiviti prestasi bagi JOI 10 FLIP ditingkatkan lagi dengan penambahan Microsoft® Office 365 Personal, yang termasuk Word, Excel, Power Point, OneNote, Outlook, Publisher dan 1 TB OneDrive (versi 64GB sahaja ). 

JOI ™ 10 FLIP tidak lengkap tanpa Keyboard Flexi yang ringan dan bertujuan perlindugan kepada tablet juga. Ia dengan mudah boleh ditukar antara 3 mod iaitu: Tablet mode, Laptop mode dan Presentation mode untuk memberikan penggunaan yang selesa untuk berbagai tujuan.



JOI 10 tablet review


3 comments:

  1. Hai.. sy nk tnya.. ada ada laptop JOI 10 flip ni.. tp bru2 keyboard tu langsung tidak berfungsi. Jd sy hnya gunakan keyboard touch skrin shja. Benda ni menyulitkan saya sbb trpaksa menaip di skrin.. ada cara tak utk bagi keyboard itu berfungsi semula. Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf tuan. yg tu kena tanya waranti dari JOI

      Delete
  2. Hai.. sy nk tnya.. ada ada laptop JOI 10 flip ni.. tp bru2 keyboard tu langsung tidak berfungsi. Jd sy hnya gunakan keyboard touch skrin shja. Benda ni menyulitkan saya sbb trpaksa menaip di skrin.. ada cara tak utk bagi keyboard itu berfungsi semula. Tq

    ReplyDelete