Mega Sale Diskaun 12.12

Diskaun kaw-kaw sale kembali lagi. Kali ni 12.12 pulak (bermakna tarikh 12 december ye). Bulan lepas 11.11 sales memang mencanak naik.

 

Sejujurnye saya selalu beli di Shopee sebab lebih banyak barang murah. Dan pastikan anda klik pada 'free shipping' voucher ye.

Tapi kalau nak beli barang mahal yang harga ribu-riban saya beli di Lazada je, sebab saya lebih percayakan Lazada punya customer service dan customer purchase safety/security. 
*TV dan peti sejuk memang saya beli kat Lazada je. Pakai dah 2-3 tahun takde masalah. 

Dah banyak kali saya beli barang kat Lazada, kalau saya tak puas hati dengan spesifikasi barang tak sama dengan yang diiklankan, memang saya return balik je barang. Sejak 2015 lagi saya pernah beberapa kali return barang.

Dulu duit masuk terus ke akaun bank (ambil masa 1-2 minggu rasanya, tak ingat), sekarang terus masuk ewallet lagi cepat (saya pernah dapat dalam masa 20 minit lepas return barang).

Shopee pulak, kalau nak return barang leceh skit kalau seller buat perangai tak setuju. Duit dapat balik jangan risau kalau memang salah seller, tapi leceh sikit la. Lepas tu nak return kita sendiri pulak tanggung bayar kos postage balik kat poslaju.


Jangan lupa klik pada Free Shipping voucher ye




No comments:

Post a Comment