Jenama Aircond Terbaik dan Murah

Nak cari jenama aircond terbaik? Hmm.. takde jawapan yang straight-forward sebenarnye. Pertama sekali, minta maaf post kali ini adalah mengenai barangan elektrik, bukanlah barangan elektronik yang kecil seperti gajet. Tapi takpelah, sekarang ni musim panas, ramai orang mencari aircond murah dan jimat elektrik dari jenama yang terbaik.

Jenama Aircond Terbaik

Penghawa dingin terbaik semestinya yang menyejukkan dan dalam masa yang sama ianya jimat elektrik. Tak kisah lah jenama apa pun. Yang penting tak melambungkan bil elektrik anda.

Aircond Inverter

Fungsi utama inverter adalah untuk menjimatkan penggunaan tenaga. Jika anda selalu pasang aircond pada waktu yang lama, maka inverter ini memainkan peranan penting untuk mengurangkan penggunaan tenaga letrik. Jika pasang sekejap-sekejap saja, kesannya tidak ketara.

jenama aircond terbaik
Perhatikan label ini jika membeli apa-apa barangan elektrik


Biasanya harga aircond inverter mahal sedikit, sekitar RM200-RM400 lebih mahal berbanding aircond lain tanpa inverter yang mempunyai kuasa HP yang sama. Walaubagaimanapun, jika diambil kira jangka masa panjang ianya berbaloi.

Aircond dengan fungsi inverter dapat memberi penjimatan sehingga 58%. Ia diklasifikasikan 5 stars energy rating.

Aircond Murah dan Jimat

Disini kami ingin mengesyorkan 2 model yang saya rasakan terbaik. Pada pengamatan, jenama York adalah lebih baik, tetapi hargnya lebih mahal sedikit.

Jenama Haier pun bagus juga. Jimat tenaga, harga kompetetif, dan telah lama dalam industri penyaman udara.

Harga yang terpapar boleh diberi pilihan samada self-pickup, delivery, atau perlukan installation. .  

Untuk carian segera ekspres Aircond Inverter bawah RM1000 --> KLIK SINI

Diharap artikel ini dapat membantu anda membuat pilihan yang lebih bijak.



*artikel dikemaskini pada 25/11/23

No comments:

Post a Comment